Archiwum miesiąca Październik, 2015

Trzeba walczyć\r

Czasem bywa tak, że dotknąć nas mogą naprawdę bardzo poważne choroby. Czasem bywa tak, że informacja o jakiejś chorobie może nas załamać. Ale jeśli da się z nią walczyć to nie można tak postępować. Informacja o chorobie powinna być dla nas tylko informacją, aby walczyć. Trzeba walczyć, nie ma innych opcji. Choroba jest po to, aby ją leczyć. Będzie też po to, aby z nią walczyć. Najczęściej z choroby wychodzą osoby, które się jej nie bały, które walczyły do tego momentu, aż choroba ustąpiła. To, że mamy jakąś chorobę wcale nie znaczy o tym, że mamy się poddawać. Poddawanie się to naprawdę najgorsza rzecz na jaką możemy się zdecydować. Trzeba to w końcu zrozumieć. Powinniśmy wbić sobie takie informacje do głowy. Wiele od nas zależy i wiele mamy możliwości. Trzeba walczyć i już. Walka czasem jest po prostu najważniejsza, ab osiągnąć swój cel.

Wiele osób się leczy \r

image Nie ma co do tego żadnych wątpliwości, że naprawdę wiele osób się leczy. Kolejki do lekarza są zawsze, więc to może być na to wszystko jakimś dowodem. Każdy znajdzie na to wszystko swój sposób. Można to sobie dowolnie przemyśleć. Wiele osób się leczy, ponieważ trzeba. Osoby, które się leczą są naprawdę bardzo odpowiedzialne. Będzie to dla nas ważne. Chyba można sobie to wyobrazić. Leczenie jest dla ludzi. Wiele osób się leczy, ponieważ są różne choroby i nie ma innej opcji jak leczenie. Trzeba to zrozumieć i trzeba do wszystko docenić zanim po prostu będzie za późno. Przemyślmy sobie wszystkie nasze kwestie. Wiele osób się leczy i zazwyczaj samemu trzeba taką decyzję podjąć. Co ku temu nie ma problemów. Wszystko jest dla ludzi. Leczenie będzie ważne. Trzeba się leczyć. Nie ma innego wyjścia czasami.

Nieuleczalne choroby \r

image Niestety nasze życie będzie pisało nam różne scenariusze. Możemy zachorować na różne choroby. Niestety mogą być to także te nieuleczalne. Takie choroby jak możemy się domyślić będą najgorsze. Wiemy o chorobie i nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić. Możemy tylko brać leki, które będę działać na nas przeciwbólowo. Informacja o takiej chorobie z pewnością na wielu osób będzie najgorszą w życiu. Są takie choroby, na które nie ma po prostu lekarstwa. Z takimi chorobami trzeba się po prostu pogodzić, ponieważ nic innego nam nie zostało. Nie można pozwolić sobie na wszystko. Na wiele rzeczy trzeba uważać. Wiele rzeczy będzie naszym przeżyciem. Każdy w inny sposób będzie sobie radził z taką chorobą. Pamiętajmy o tym i doceniajmy to wszystko, jeśli jesteśmy zdrowi. Kiedyś może być już za późno. Niestety.

Leczenie antybiotykiem \r

Są takie choroby, które trzeba po prostu leczyć antybiotykiem. Zazwyczaj będzie to jakaś grupa, zapalenie, angina, itd. Wiele jest opcji na leczenie antybiotykiem. Jest ono ważne, ponieważ nie ma można w tym czasie na wiele sobie pozwolić. Antybiotyk może wyleczyć naszą chorobę i sprawić, że nie będzie po niej ślady. Nie każdy jednak zastosuje się do wszystkich zasad. Antybiotyki są ważne i kuracja naprawdę nie trwa długo. Dlatego w każdej chwili można się spokojnie wyleczyć. Jest to naszą możliwością. Nie będziemy chcieli antybiotyku to go nie będziemy brali. Ale nie możemy zachowywać się nieodpowiedzialnie. Jesteśmy dorosłymi ludźmi i powinniśmy wiedzieć co będzie dla nas ważne. Mamy wszyscy swoje opcje na to. Zacznijmy dbać o swoje zdrowie. Każdy może się na to w każdej chwili zdecydować.

Nauka na lekarza \r

image Lekarzem nie zostaje się od tak. Nie może zostać nim każdy. Zanim zostanie się lekarzem najpierw trzeba przejść naprawdę bardzo długą drogę. Ta długa droga to po prostu nauka. Trzeba udać się na odpowiednie studia, ukończyć je z odpowiednim wynikiem i później w grę wchodzi jeszcze cały staż. Nie można zostać lekarzem od razu. Aby leczyć ludzi i ingerować w ich zdrowie trzeba się na tym znać. Szczególnie jeśli chodzi o jakieś poważniejsze choroby. Wiadomo, że lekarz jest człowiekiem i też może się mylić, ale może sobie na takie błędy pozwalać bardzo rzadko i to w sytuacjach, które nie są poważne. Można się nad tym zastanowić. Jeśli chcemy się uczyć na lekarza to musimy przemyśleć wszystkie za i przeciw. Musimy sprawdzić wszystkie informacje. Na błędy nie można przecież sobie pozwolić. Musimy znać swoje umiejętności i to jak powinniśmy się zachować.